2014. január 15., szerda

Beköltözés

      *Roberto szemszöge*

Éppen a  tévét néztük amikor hozták  a cuccainkat. Kimentünk a lányokkal az utcára.
-       -Hű de sok doboz van – álmélkodott Lindsey - Evvel  eleszünk egy ideig
-       -Na jól van fogd meg ezt – nyomtam  Hana kezébe egy dobozt – És vidd be
Felkaptam én is egy dobozt és vittem befelé. Mikor jöttem ki nem figyeltem, és neki ütköztem valaminek. Mikor  megfordultam egy lányt vettem észre aki a földön ül és nagyon mérgesen méregetett.
-       -Te hülye állat! – förmedt rám- nem tanultad meg azt hogy nézz szét mielőtt kicsörtetsz az utcára
-       -Ó bocs nem vettelek észre – nyújtottam a kezem hogy felsegítsem- Várj segítek
Megfogtam a kezét és felhúztam .
-       -Kösz –  motyogta – Pakoltok befelé?
-       -Ja, most költözünk be amúgy bocs nem figyeltem
-       -Jól van mindegy
-       -Szia – jött oda Lindsey – Te vagy Rob csaja ?
-       -Nem - vágtam rá kapásból – ő itt …
-       -Elizabeth – segitett ki Elzabeth
-       -Én meg Lindsey – mutatkozott be– És ő itt Hana
Mutatott  Hana felé aki éppen egy dobozt ejtett le
-Várj segítek – futott oda Lindsey
-       - Na jól van, segítek  bepakolni avval a feltétellel ha többet  nem löksz fel – mosolyodott el halványan Elizabeth
-       -  Ez rendes tőled – mosolyogtam – és ígérem nem löklek fel többet
Oda mentünk a dobozokhoz és elkezdtünk pakolászni. Elzabeth nagyon rendes volt végig segített bevinni, ami a nappaliba kellett azt szét is rakta. A ház már nem  volt olyan üres. Pár óra  múlva készek is lettünk. Fáradtan és koszosan vágtuk le magunkat a kanapéra .
-       -Na mesélj magadról valamit Elizabeth – mondta Hana
Aki elég furán méregette Elzabeth-et
-       - Először is hívjatok Beth-nek mert csak akkor hívnak Elzabetnak ha mérgesek rám – mondta barátságosan – Én is idén költöztem ide, most   a nagyszüleimmel lakom, és lakást keresek.
-       -Tessék – nyújtottam felé egy pohár Colat
-       -Köszi
-       -Hova jársz suliba? – kérdezte Lindsey és Hana
-       -Az Oxfordra megyek idén először
-       -Mi is – vágták rá egyszerre
-       -Milyen szakra? – kérdezte Beth
-       -Én spanyolra – mondta Hana
-       -Én németre – bökte ki Lindsey – Te?
-       -Én franciára. Te?- nézett rám
-       -Én már két éve oda járok
-       -Az  jó – mondta Beth – Hány óra?
-       -5 óra múlt
-       -Te jó ég – kapott a fejéhez Beth – nekem elkellet volna mennem a könyvtárba. Bocsi köszi a Colat  mennem kell. Majd találkozunk a suliba. Sziasztok- köszönt el tőlünk, majd távozott
-Hát elég zűrös csaj – fintorgott Hana 
-       -Mi? Szerintem rendes, hát nem sok ember segített volna bepakolni – mondtam meglepetten 
-       -Na jó ez igaz – mondta Hana 
-       - Melyik szobát akarjátok kiadni? – kérdeztem a témát terelve 
-       -Ő szerintem az emeleten a  fürdőszoba mellet – mondta Lindsey – Szerintem Bethnek kiadhatnánk. Őt legalább ismerjük nem egy vad idegen lakna nálunk 
-       - Nem is rossz ötlet – helyeseltem 
-       -Felőlem – motyogta Hana – Végül is jobb mint egy csöves lakjon nálunk 
-    -Na jól van ezt meg beszeltük – mondtam – Most pedig menjetek pakoljatok be a szobátokba 
                       -   Folyatjuk   -




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése