2013. november 9., szombat

Prológus

                 *Roberto szemszöge*

   Csodálatos augusztus 22-ei nap van. A szüleink épp most álltak meg egy hatalmas ház előtt London belvárosában. Két húgom Hana és Lindsey, akik ikrek most indulnak az egyetem első éve felé. Én már a harmadik évemet töltöm az Oxfordon, de eddig mindig koleszban laktam. Kiszálltunk a kocsiból, és megcsodáltuk a nagy házat.
    -Rohadt nagy ez a  ház!- bámészkodott Lin.
    -Jaa!- helyeselte Hana is.
    -Indulás körbe nézni- adta ki a parancsot a mutter.
    Habozás nélkül rontottunk be a házba. Mindenki szanaszét szaladgált és egyszer csak Lin nekiszaladt egy üvegajtónak. Röhögtünk rajta. A mutterék elköszöntek és elmentek.
    -Enyém a macskás szoba!- vágta ki a hisztit Hana.
    -Enyém a melletted lévő- szaladt be egy szobába Lin.
    -Akkor az enyém az emeleten lesz-vágtam be én is a válaszomat.
    Elindultam az emelet felé. Fent három szoba volt, és a középsőt választottam, mivel az volt a legnagyobb. Bementem és két könyves polc szúrta ki a szemem. Egy rakás könyv volt rajta, azon kívül volt még egy hatalmas francia ágy a szobámban. Levándoroltam a nappaliba a többiekhez, akik már nagyba nézték a Tv-t. A kanapé olyan nagy volt, hogy a két hugi nem is látszódott.
    -Ez a ház túl nagy nekünk, miért nem adjuk ki valakiknek a fennmaradt szobákat?
    -Miért is ne?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése